تشريفات و خدمات مجالس ملل

با انواع مبلمان و ست هاي اداري آشنا شويد

به نظر شما در يك شركت ، مبلمان اداري چقدر اهميت دارد؟ انتخاب ميز مديريت مي بايست با توجه به چه اصولي صورت بگيرد؟ امروز قصد داريم جديدترين مبلمان و ميز اداري را به شما معرفي نموده و روش هاي خريد ارزان آن را توضيح دهيم.

 

انواع مبلمان اداري

به طور كلي در انتخاب مبلمان اداري مي بايست فضاي شركت مدنظر قرار داده شود. در واقع زماني كه شركت از لحاظ وسعت محدود باشد انتخاب مبلمان اداري با ابعاد بزرگ قطعا فضاي زيادي اشغال نموده و مناسب نخواهد بود.

يك انتخاب عالي براي شركت هاي كوچك استفاده از مبلمان اداري در مدل هاي فلزي مي باشد به طور كلي مبلماني كه از جنس فلز ساخته شده اند كمترين فضاي را اشغال نموده و بسيار شيك مي باشند.

اگر راحتي براي شما اهميت خاصي دارد مي بايست به سراغ جنس چرم برويد مبل چرم با دسته هاي فلزي و يا چوبي يكي از بهترين و زيباترين انتخاب هايي است كه در ادارات بزرگ و مهم مورد استفاده قرار مي گيرد.

استفاده از جنس چوب براي تهيه مبلمان اداري اغلب در مناطق مرطوب مناسب نمي باشد البته اين موضوع كاملا سليقه اي بوده و بر اساس طراحي شركت شما تعيين خواهد شد.

مبلمان اداري فضا گويا

ست مبلمان اداري و ميز مديريت

قطعا انتخاب ميز مديريت در هر شركتي از اهميت بسيار ويژه اي برخوردار است، به اين ترتيب بايد در انتخاب ميز مديريت چندين موضوع به دقت مورد بررسي قرار بگيرد.

در ابتدا اينكه مبلمان اداري انتخاب شده براي شركت از چه جنسي بوده و ميزان همخواني مبلمان و ميز مديريت چقدر براي شما اهميت دارد.

مورد بعدي ابعاد ميز مديريت بوده كه بر اساس فضاي شركت انتخاب مي شود. عموما انواع مختلفي از ميز مديريت در مدل هاي چوبي، چوب و فلزي، فلز و شيشه و همينطور تركيب هرسه جنس مي باشد، در دست طراح براي توليد ميز مديريت بسيار باز مي باشد. بنابراين هر مدلي كه در ذهن خود داريد كافيست با ما در ميان بگذاريد.

اگر اتاق مدير به صورتي است كه ميز در كنار پنجره قرار مي گيرد استفاده از ميز هاي چوبي بهترين انتخاب بوده و سبب ابهت فضاي مديريت مي شود.

در صورتي كه قصد همسان سازي مبلمان اداري و ميز مديريت داريد بهتر است در انتخاب خود كمي دقيق تر باشيد. ما به شما ست هاي اداري بسيار عالي را پيشنهاد مي كنيم، اين ست ها علاوه بر موارد ذكر شده داراي ميز پذيرش و منشي بسيار زيبايي هستند كه با ساير قسمت هاي اداري همخواني دقيقي دارد.

 

ارتباط مبلمان اداري و پارتيشن بندي

در بعضي از ادارات براي جداسازي بخش هاي مختلف و همينطور جلوگيري از سر و صدا نياز به پارتيشن بندي مي باشد، پارتيشن اداري باعث تفكيك هر بخش از بخش ديگر شده و يكي از ملزومات هر شركت محسوب مي شود.

انواع پارتيشن اداري در مدل هاي چوبي، فلزي و آلومينيومي عرضه مي شود. مدل هاي دوجداره از شيشه هاي مات در بخش بالايي استفاده مي نمايند به نوعي بهترين عايث صدا مي باشد. مدل هاي يك جداره داراي قيمت ارزانتري هستند و بيشترين ميزان خريد را به خود اختصاص مي دهند.

عموما در صورتي كه از پارتيشن هاي فلزي براي ادارات استفاده شود بهتر است از مبلمان اداري چوبي بر اتاق مهمان استفاده شود به اين ترتيب از سردي فضا كاسته مي شود و تلفيق بسيار ايده آلي اتفاق مي افتد.

البته استفاده از ست هاي چوبي هم براي مبلمان اداري و هم پارتيشن بندي بهترين انتخاب محسوب مي شود.

ست اداري فضا گويا

مبلمان اداري را ارزان خريداري نماييد!

قيمت مبلمان اداري بر اساس كيفيت آن تعيين مي شود به طور كلي اين محصول با توجه به نوع طراحي و همينطور ابعاد در چندين تعرفه عرضه مي شود. گاه ديده مي شود كه قيمت مبلمان اداري بسيار بالا بوده و اين موضوع خريدار را دچار نگرانهي ميكند بنابراين در ابتدا بهتر است از قيمت روز مبلمان اداري مطلع شويد و سپس اقدام به خريد نماييد. دقت كنيد كه در صورتي كه ست هاي اداري را به صورت يكجا سفارش دهيد قطعا هزينه تمام شده براي شما بسيار ارزانتر خواهد بود.

 

روش هاي خريد مبلمان اداري

براي خريد مبلمان اداري ديگر نياز به مراجعه حضوري نمي باشد. كافيست از طريق سفارشات اينترنتي محصول مورد نظر را سفارش داده و طبق آدرس اعلام شده آن را تحويل بگيريد.

دقت كنيد كه قيمت مبلمان اداري در روش هاي اينترنتي بسيار ارزان تر از خريد حضوري مي باشد.

شما مي توانيد در ابتدا نمونه كارهاي ما را به دقت مورد بررسي قرار داده و سپس اقدام به سفارش نماييد. در صورتي كه مدل خاصي در ذهنتان است مي توانيد با تيم هاي طراح ما در ميان بگذاريد. قطعا بهترين پيشنهاد به شما ارائه مي شود.

 

جديدترين مدل مبلمان اداري

يكي از جديدترين مدل هايي براي مبلمان اداري در نظر گرفته شده است مدل هاي رنگي بوده كه به صورت تركيبي طراحي شده اند. در اين مدل دسته مبل به فرم خاصي طراحي شده است و در بخش قوس فوقاني آن از بهترين چرم استفاده شده است.

پايه هاي مبل قابل تنظيم بوده و ميزهاي در نظر گرفته براي اين مبلمان اغلب قابليت تاشدن دارند.

اين ست اغلب در رنگ بندي هاي كاملي عرضه مي شود و شما مي توانيد با توجه به طراحي خاصي كه در شركت خود داريد رنگ مورد نظر را سفارش دهيد.

عموما طرح هاي جديدي كه براي مبلمان اداري لحاظ مي شود بر اساس شرايط ادارات مختلف با هم فرق دارد.

مبلمان وست اداري فضا گويا

در خريد مبلمان اداري چه نكاتي را بايد رعايت نمود؟

اگر ديوار اداره به رنگ روشن است خريد مبلمان اداري در رنگ هاي تيره تركيب جالبي خواهد بود.

يكي از ايده هاي جديد در اين خصوص استفاده از نيم ست هاي اداري مي باشد. اين نيم ست ها تركيب خاصي از چرم و پلاستيك فشرده هستند كه به شكل بسيار زيبايي طراحي شده اند.

اگر شرايط شركت شما به صورتي است كه نياز به ميز كنفرانس داريد مي بايست در انتخاب ابعاد آن بسيار دقيق باشيد.

ميزهاي معاونت بايد قطعا از جنس چوب انتخاب شوند زيرا ساير رنگ و مدل ها مناسب معاونت نمي باشد.

براي ميز هاي كارمندي بايد قفسه هاي متنوعي در نظر گرفته شود، زيرا وجود شكاف هاي اداري از مسايل مهم در ادارات محسوب مي شود.

صندلي هاي اداري بايد قطعا در وضعيت گردان قرار بگيرد زيرا وجود صندلي هاي ثابت در ادارات اغلب غير قابل استفاده مي باشد.

كانترهاي پذيرش مي بايست به صورتي طراحي شود كه  عمليات اداري كارمند پذيرش از ديد مهمانان مخفي باشد. استفاده از جنس شيشه براي اين قسمت اغلب مناسب نبوده و مي بايست از جنس چوب و يا فلز براي چهارچوب بندي آن استفاده شود.

در انتخاب مبلمان اداري مي بايست نهايت دقت صورت پذيرد. قطعا خريد مبلمان اداري در بهترين شرايط براي شما فراهم شده است.


برچسب: مبلمان اداري ,قيمت ميز ادراي ,پارتيشن اداري ,پارتيشن،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۳:۵۸ توسط:admin موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :