تشريفات و خدمات مجالس ملل

قبل از خريد مبلمان اداري به اين نكات توجه نماييد

چه درسمت يك مدير شركت باشيد چه كارمندي معمولي ،اگر قصد خريد مبلمان اداري را داشته باشيد بد نيست به نكاتي كه در ادامه مطلب به آن اشاره خواهيم كرد توجه نماييد.اولين چيزي كه اربا ب و رجوع از بازديد محيط كارتان نظرشان را جلب خواهد كرد نوع چيدمان مبلمان اداري خواهد بود .توجه به طرح ، رنگبندي و هماهنگي ساير ملزومات اداري با مبلمان اداري باعث خواهد شد در نگاه اول چيدمان شما بسيار شكيل و زيبا ديده شود.هرگز براي پركردن فضاي اداري با متراژهاي بالا از مبلمان اداري شلوغ و درهم استفاده نكنيد ، به جاي آن از مبلمان اداري شكيل تر و مناسب فضاي اداري تان استفاده كنيد.بعضا ديده شده كه در ادارات بزرگ جهت پركردن فضا از مبلمان اداري كلاسيك در كنار مبلمان مدرن استفاده شده است .اين كار نه تنها فضاي اداره تان را زيبا نمي كند بلكه باعث مي شود تا محيط كاري تان ظاهري خشك وناپسند داشته باشد.از انواع مبلمان اداري مي توان به ميز منشي، ميز مديريت، ميز جلسات، ميز كاركنان، ميز كار گروهي و صندلي هاي ارباب رجوع اشاره كرد.براي قسمت هايي كه ارباب رجوع به اتاق كاركنان مي آيد بايد كامپيوتر بر روي ميز به طوري قرار گرفته باشد تا پشت مانيتور به سمت وي باشد و ارباب رجوع نتواند صفحه مانيتور را ببيند تا از درز اطلاعات مهم و خصوصي جلوگيري شود.جدا از مواردي كه به آن ها اشاره شد.استعلام  قيمت كالاهاي مدنظرتان نظير قيمت ميز اداري ،قيمت صندلي اداري و به طوركلي قيمت كليه ملزومات اداري بايد به درستي انجام شود تا كالايي كه قصد خريد آن را داريد بدانيد چه قدر برايتان هزينه برداراست.


برچسب: قيمت ميزاداري ,ميزاداري ,مبلمان اداري،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۸:۴۱ توسط:admin موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :